If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не си мислете че на тази кола е толкова лесно,тя е Евро 3 и е с 3 сонди,и след махането на катализатора последната сонда ще набива постоянни грешки,трябва да се пипне софтуерно
При това първично запалване да не гръмне смукателния колектор от това подаване на газ и последвалото го при палене,някакво прекалено голямо количество гориво да се събере и при палене да стане голяма детонация
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark
Празничните дни най вероятно няма да барам колата... след това възнамерявам да почистя дросела, да видя колко е розов и затлачен, и след това да посетя светеца Бо
При това първично запалване да не гръмне смукателния колектор от това подаване на газ и последвалото го при палене,някакво прекалено голямо количество гориво да се събере и при палене да стане голяма детонация
Ами отвиваш въздуховода, взимаш един спрей за почистване на карбуратори и някой ти натиска газта на изгасена кола пръскаш останалото избърсваш с памучен парцал.
Прави се докъто клапата и цялата окръжност не станат чисти!
Завиваш въздуховодния маркуч и палиш.
Първото запалване ще е по-трудно ще трябва да подадеш газ.
Comment